Ansøgning Fra BamseFar

118 views
    ---------------------------- Awake Staff skabelon ------------------------------------------
    Navn: Benjamin Vilhelm Peiúlecke Lange

In-game navn?: TeddyB125

Alder? 14+: 14 snart 15

Erfaring - Har du nogle erfaringer med kommandoer, skripting eller andet?: Ja kommandoer og er lige begyndt på skripting som jeg lovede når jeg nåede 50 followers

Hvor lang tid har du spillet minecraft? In game timer(Kig statics):  6-7år

Hvor lang tid har spillet på serveren? 24+ timer: 36

Har du været staff før? Hvis ja, så giv detajler omkring dit arbejde: ja jeg har været admin/mod/OWNER/Head-Admin

Har du et mål med dit arbejde som staff?: holde orden og tone i chatten spille som vagt som jeg gør nu og ellers bare reklamere om serveren og gøre det til et hyggeligt sted

Giv noget information om dig selv - Tider du på, symptomer som f.eks ordblindhed, interesser eller andet?: ingen symptomer andet end ondt i klokkke værket engang imellem

Hvorfor lige dig? - Hvorfor dig frem for andre ansøgere: fordi i kender i ved hvem jeg er og fordi mine efaringer betyder meget for mig og kan bruges  på serveren håber i vil ligge mærke til hvor vennelig jeg er :D 

----------------------------
SCENARIE------------------------------------------

En spiller joiner og truer serveren med Dos eller Ddos. Hvordan griber du siturationen an?: svarer det gør du bare donere 1000kr vis det virker og kontakter staff

En spiller joiner og begynder at leake/poste folks ip'er i chatten. Hvordan griber du siturationen an?: Mute 5min vis det fortsætter 10min og 3 gang 1 imes mute

En spiller joiner og har sporet sig frem til din ip, derefter truer dig til at give ham rank. Hvordan griber du siturationen an?: siger til personen jeg har Vpn så du kan ikke røre min pc

En spiller joiner og har hacks, som giver ham en uretfærdig fordel. Hvordan griber du siturationen an?:temp ban 3 dage vis situationen fortsætter perm ban

En spiller joiner som aldrig har været på serveren før og begynder at reklarmere for andre servere. Hvordan griber du siturationen an?:Mute 5min vis det fortsætter 10min og 3 gang 1 imes mute

To spillere er op at skændes, og bruger meget offensive ord mod hinanden. Hvordan griber du siturationen an?: skriver til dem slap af vi alle har lov til at være her vis i ikke kan forstå det så bliver jeg nød til at mute jer

En spiller er joinet og folk anmelder ham for x-ray fordi han kan se folk i gennem mure. Hvordan griber du siturationen an?: tempban 1 dag for xray vis det forsætter tempban 7 dage vis det forsætter perm ban

En vagt joiner og starter med at misbruge sin magt, ved at give folk ting eller randomme straffe. Hvordan griber du siturationen an?:starter med at tage hans rak fra ham og kontakt staff men først beviser altid beviser

Du sidder alene som staff på serveren og folk spammer dig konstant, og de fleste bryder reglerne. Hvordan griber du siturationen an?:siger stop med spam el mute

En spiller beskylder dig for abuse af din rank og siger han har optagelser og vil få dig demotetet. Hvordan griber du siturationen an?: som i ved jeg altid gør jeg repotere mine fejl :D

En spiller joiner og har på en eller andet måde fået op, admin eller lign. Hvordan griber du siturationen an?:kontakter staff hurtigst muligt så vi kan få ram på den SATAN! Tihi

------------------------------------------------------------------------------

Reply