Ansøgning om Guard

127 views
  ---------------------------- Awake's Vagt-skabelon ------------------------------------------

Navn (fornavn - Gerne efternavn)?: Sebastian Dahl Rasmussen

In-game navn?: StaxMasters

Alder? 13+: Jeg er 15 år gammel så.

Erfaring - Har du nogle erfaringer med kommandoer, skripting eller andet?: Jeg har været vagt inde på mecraft hvor jeg så ikke gad og være mere.

Hvor lang tid har du spillet Minecraft?: Jeg har spillet minecraft 2 år

Hvor lang tid har spillet på serveren? In game timer(Kig statistics): Jeg har været inde på serveren i lidt lang tid

Har du været vagt før? Hvis ja, så giv detaljer omkring dit arbejde: Ja jeg har været Vagt før og det detaljer at man høre efter hvad staffne siger og man ikke siger dem imod

Har du et mål med dit arbejde som vagt?: Jeg vil sørger for at Fangerne er rolige også vil jeg også sørger for at der er ro.

Giv noget information om dig selv - Tider du på, interessere eller andet?: jeg kan spille 7/7 dage om ugen også har jeg træning fra 18-19 og så har jeg skole fra 8 -15.

Hvorfor lige dig? - Hvorfor dig frem for andre ansøgere: Jeg vil kunne ændre Fangernes Adfærd og kunne få nogle flere ind på alle måder både med og streame men også med og optage her inde fra

----------------------------SCENARIE------------------------------------------

Folk siger at de er blevet dræbt af en anden spiller, men de har ikke beviser på det. Hvordan griber du siturationen an?: Jeg vil bare sige jeg så det ikke dsv undtagen hvis de har beviser.

En Hacker joiner og bruger pvphack (Killaura eller lignende) på spillere. Hvordan griber du siturationen an?: Melder det videre til en admin eller højere.

En anden vagt/kollega køber en celle og bruger den til produktion af weed. Hvordan griber du siturationen an?: Jeg siger du kan blive fyret og det er ikke mit problem hvis du bliver opdaget.

En vagt jailer en spiller for at bryde reglerne, men skåner sin ven for straffen. Hvordan griber du siturationen an?: Jeg unjailer den anden og jailer ham som rigtigt sukke være jailet.

En spiller beskylder dig for vagt-abuse fordi du dræbt ham da han slog ud efter dig. Hvordan griber du siturationen an?: Jeg siger optager hver gang jeg er inde. 

En vagt dropper vagt ting til spillere eller sine venner og du ser det. Hvordan griber du siturationen an?: Jeg vil bare gerne melde det til en staff og så går jeg over og siger drop eller jail.

Du spiller som vagt og ser en spiller med ulovlige ting længere væk. Hvordan griber du siturationen an?: Løber over og siger drop eller jail og hvis han ikke dropper det så jailer jeg ham.

Du spiller som vagt og du jagter en for at bryde reglerne, men spilleren slipper ind i SafeZone. Hvordan griber du siturationen an?: Jeg siger drop eller jail ellers jailer jeg ham for narko også må han sige hvad han vil.

------------------------------------------------------------------------------ 

Neutral++
Fordi
- Dine svar svar synes vi ikke passer helt til vores forventninger.
- Neutral++ fordi du virker flink og imødekommende

Staff besked:
Hej Sebastian, vi synes at dine svar ikke passede helt til hvad en perfekt ansøgnings
svar burde se ud, men vi synes at du er vildt flink og vil gerne lære dig bedre kende.
På grund af omstændighederne mener vi at du bare mangler en sidste skridt mod en 
perfekt ansøgning. Så du har tilladelse til at ansøge om 3 dage igen

M.v.h

TempexX og staff crewet

Reply